Η έρευνα έχει δείξει ότι η μείωση των ταχυτήτων οδήγησης σε κατοικημένες περιοχές μειώνουν τον τραυματισμό για όλους τους χρήστες του οδικού δικτύου, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινητιστών, ποδηλάτων και πεζών. Εάν ένα όχημα χτυπήσει πεζό, ενώ κινούνται με 30 km / h οι περισσότεροι πεζοί θα επιβιώσουν από την σύγκρουση (παράσυρση) , αλλά θα υποστούν τραυματισμούς. Οι μικρότερες αυξήσεις στην ταχύτητα έχουν αντίκτυπο και έχει αποδειχθεί ότι έχουν μια βαθιά επίδραση στην σοβαρότητα της οδικής σύγκρουσης. Με 50 km / h, σχεδόν όλες οι παρασύρσεις πεζών θα οδηγήσουν σε σοβαρούς τραυματισμούς και περίπου οι μισοί θα είναι μοιραία. Στα 50 km / h, το 80% των ατυχημάτων είναι θανατηφόρα ενώ στα 30 Km/h το 10% των ατυχημάτων θα είναι το θανατηφόρα. Οι δραματικές διαφορές στα ποσοστά θνησιμότητας είναι ένα βασικό μέρος της θεωρίας των αστικών οδικών ζωνών των 30 χλμ/ώρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου